Az online értékesítésben és leadgenerálásban mindig is hittünk, mert jól mérhető és a legtöbb esetben egyszerűen hatékonyabb, mint a kizárólag offline módszerek.
Minden egyes ügyfélnél egyedi értékesítési rendszert dolgozunk ki, amely az adott cégnek és a cég üzleti céljainak leginkább megfelel. Ennek ellenére az online értékesítés általában online hirdetésekből és landing page-ekből épül fel, amelyekkel leadeket generálunk.
A PPC hirdetéseken kívül lehet természetesen közösségi tartalommal, letölthető kontenttel, e-dm-mel, hírlevelekkel vagy akár SEO-val is kattintásokat szerezni, míg a regisztráció a landing page-eken kívül történhet a direkt ezzel a céllal felépített website-on vagy akár Facebook és LinkedIn űrlapokkal.
De a regisztráció után sincs feltétlenül vége a feladatunknak. Call center partnereinkkel közösen a megszerzett leadeket akár telefonon is el tudjuk érni, és az érdeklődést sok esetben vásárlásba is át tudjuk fordítani.